///بی حجابی آفت ایران ///

تقدیم شده به مسابقه حجاب وعفاف

نویسنده:مریم فعله کری

Besmeallah-030

چکیده :

این مقاله با تلاش فراوان خواسته است ، با جملاتی ساده  و روان و بسیار مختصر در این فضای مجازی به معزل بی حجابی حاکم در جامعه بپردازد . در این وبلاگ استفاده از قالب شاد و نشان دادن برخی عکس ها سعی بر آن شده این گوهر ناب رسیده از دخت نبی که به رخ تمام ایرانیان بکشاند .

در این مقاله به عوامل بی حجابی و آسیب های این بلای رسیده از شیطان پرداخته شده است و با توکل به حضرت دوست ان شالله که روزنه کوچکی در قلب جوانان پاک تر از گل های یاسمان ایجاد شود .چرا که ذات بی آلایش آنها از هر گناهی دور است و این آفت ها همه از دشمن میرسد .

 

مقدمه:

دراین مقاله سعی بر آن شد ه که در  کوتاه ترین جملات و مختصر که از حوصله این فضا خارج نباشد به این آفت جامعه اسلامی بی حجابی بررسی می شود .

ایران = معنی این واژه بسیار دل نشین زیبا از دو کلمه نجیب و حیا می آید .سرزمین ایران سرزمینی زیبا و پر ز الطاف الهی است و نعمت های جاودان !!!

پس در این جایگاه مقدس حیف است که جوانان به بیراهه کشیده شوند و از مقصد که رسیدن به خداست دور شوند . در این مقاله به جوانب بی حجابی و مشکلاتی که در پی دارد و عواملی که باعث ای آفت شده است پرداخته میشود .و نتیجه گرفته شده از پرشنامه توسط جوانان دختر و پسر ایرانی پاسخ ها گرفته و در این مقاله گنجانده میشود.

 

اهمیت موضوع:

این روزگاران هنوز گرد و غبار خاکهای پاک جنگ بر ایران مانده است . بی حجابی قلب بهشتی مردان مرد ، شهدا و جانبازان را بد می آزارد . این آتش پنهان (بی حجابی) علاوه بر رفتن دودش در چشم جوانان بلکه خانواده ها ، کودکان که نوجوانان فردا نیز هستند را از این بلا دور نگه نمیدارد.

واین امر باعث شده تا برای این مطلب بسیار حرف نگفته و در گلو خفه شده داشته باشم.این مسابقه بسیار فضای خوبی را ایجاد کردبرای بیان این حرف ها ...

 

بیان مسئله :

بی حجابی آفتی است که افتاده در مزرعه های وجودی جوانان ایران که خانواده ها برای رشد آنها از جان ودل سرمایه گذاشته اند. بی حجابی فقط آخرت دختران را به آتش نمیکشاند بلکه زندگی دیگران  نیز از این آتش جان سالم به در نمیبرند ، این بی حجابی چه خیانت ها ، چه طلاق ها ، چه بی شرمی ها که با خود نیاورده است .

بنده دراین مقاله به علت کوتاه کردن مطلب و مفبد بودنش از3 فرضیه استفاده کرده ام تا به کمک این 3 فرضیه مهم ترین آسیب بی حجابی را بدست بیاوریم و نتیجه گیری کنیم .

 

1/ خیانت های مردان تازه ازدواج کرده نشات از بی حجابی دختران میگیرد .

2/ازدواج های بدون عقل از بی حجابی نشات میگیرد .

3/ گرایش به خود ارضائی (پسران مجرد و مردان متاهل) از بی حجابی نشات میگیرد.

 

فرضیه ها از طریق پرسش در وبلاگ دیگرم (http://nahankhanejan.parsiblog.com/) که روزانه دارای 500 بازدید میباشد انجام میگیرد .

 

فرضیه اول:

 خیانت های مردان تازه ازدواج کرده نشات از بی حجابی دختران میگیرد 

چند صباحی است که با معزل طلاق بسیار مواجه هستیم به نحوی که چند روز پیش سر کلاس استاد مشاوره عزیز مان می فرمودند که در همین اواخر شاهد ازدواجی 3 ساعت بوده است . صبح عقد کرده اند و ظهر طلاق گرفته اند . این معنای واقعی فاجعه است .

به نظر من یکی از عوامل طلاق این روزها خیانت مرد ها به همسرانشان است و این خیانت نیز از بی حجابی سر چشمه میگیرد.زیرا  دختران با در معرض گذاشتن و نمایش دادن زیبایی اندامشان مردان متاهل را وسوسه به چشیدن لذت با آنان بودن  میکنند و حتی اگر مردی هم به دنبال تجربه رابطه با این دختران نباشد .زمانیکه در خیابان زیبایی ها و تحریک ها را میبنند و در منزل در همسرش آن زیبایی ها و جذابیت را نمیبیند از همسر خود سرد میشود .

 

فرضیه دوم :

ازدواج های بدون عقل از بی حجابی نشات میگیرد 

به نظر من اکثر ازدواج هایی از بدون در نظر گرفتن عامل عقلانی به سرانجام میرسد از بی حجابی نشات گرفته است . چرا که مذکر تحت تاثیر زیبایی ها و تحریک هایی از دیدن  برجستگی اندام دختر میشود،باعث می شود که عاملان دیگر را در نظر نگیرد و اقدام به ازدواج غیرمنطقی کند.

 

فرضیه سوم :

گرایش به خود ارضائی (پسران مجرد و مردان متاهل) از بی حجابی نشات میگیرد

به نظر بیشتر عامل گرایش هم پسران مجرد و هم مردان متاهل به خود ارضائی ا ز بد حجابی حاکی د رجامعه است . چرا جنس مذکر با دیدن برجستگی های اندام مونث مغزش طوری عمل میکند تحریک میشود و  در ذهن خود درگیر هوس میشود .

پسران مجرد چون شریک جنسی ندارند به خود ارضائی روی می آورند و مردان متاهل هم به عوامل مختلف و یکی از آن عوامل این است مرد همسرش با اون دختر در خیابان بسیار تفاوت دارد و مرد متاهل راضی تر است با خیال او ارضا شود تا همسرش !!!

 

سوالات پرسشنامه :

1) کدام یک از عوامل زیر باعث خیانت مردان تازه ازدواج کرده میشود؟

الف)بی محبتی از همسر    

ب)تنوع طلب بودن مردان

ج)بی حجابی حاکم در جامعه 

د)خانه دار نبودن همسر

 

100 نفر پاخ دهنده :

67 نفر گزینه (ج)           20 نفر (ب)         7 نفر (الف)           6 نفر (د)

 

 

2) یکی از عوامل گرایش به خود ارضایی بی حجابی حاکم در جامعه است ؟

الف)بلی

ب) خیر

 

100 نفر :

53 نفر (الف)                                  47 نفر (خیر)

 

3) یک زن ایرانی زمانی با همسرش به خیابان میرود ، کدامیک عوامل زیر بیشتر اورا آزار میدهد؟

الف) دید دعوا در خیابان

ب) کودک متکدی

ج) گرانی 

د)دختر بی حجاب 

 

100 نفر پاخ دهنده :

28نفر گزینه (ج)           7 نفر (ب)         5 نفر (الف)           60 نفر (د)


 

 

4)ازدواج مدرن (دوستی) مذکر مهم ترین عامل انتخاب مونث را در چه میبیند؟

الف) خانه دار باشد

ب) زیبا باشد

ج) تحصیلات داشته باشد

د) پدر پولداری داشته باشد

 

100 نفر پاخ دهنده :

5 نفر گزینه (ج)           75 نفر (ب)        15نفر (الف)          5 نفر (د)


 

 

نتیجه گیری:

 

از سوالات پرسشنامه  نتیجه گیری میشود که بی حجابی مهم ترین عامل آفت جامع می باشد.